Herstemming verkiezing voorzitter 2018 – 2021

In januari 2018 vond de e-votingprocedure plaats voor de verkiezing van de voorzitter van de Regio Buitenland voor de periode 2018 – 2021. Bij die stemming is gebleken dat de kandidateninfo onvolledig was. Op basis van die procedurele onjuistheid heeft de Landelijke Verkiezingscommissie bepaald dat een herstemming nodig is. Wij betreuren deze gang van zaken en bieden de kandidaten hiervoor onze welgemeende excuses aan.

Alle stemgerechtigde, in het buitenland wonende leden worden gevraagd nogmaals een stem uit te brengen op de kandidaat van hun keuze. Zij ontvangen hiervoor een extra nieuwsbericht met stemcode.
In het Kandidatenoverzicht vindt u de informatie over de twee kandidaten.

De herstemmingsprocedure wordt geopend tussen donderdag 15 februari 2018 (09:00) uur tot en met donderdag 22 februari (23:59 uur).

Zodra de uitslag van de verkiezing voor de functie van voorzitter bekend is, zullen wij de verkiezing voor de functie van afdelingssecretaris voor de periode 2018 – 2019 organiseren.

Ter referentie: de Profielschets Voorzitter Regio Buitenland en de Profielschets Secretaris Regio Buitenland.

Gepubliceerd op 14-02-2018 - Laatst gewijzigd op 22-11-2018